Жамбыл облысы
Шу ауданы білім бөлімінің
"М.Маметова атындағы орта мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72636) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72636) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
08
февраль
2017

ашық сабақ

Пәні: әдебиет Сабақтың тақырыбы: Әбіш Кекілбай
Күні: 15.04.2016ж
Сыныбы: 6

Сабақтың түрі Аралас сабақ
Мақсаты Оқушыларға Ә.Кекілбайдың өмірінен дерек беру. Шығармашылығы және қызметі туралы мәлімет беріп, оны өмірде қолдана алуына жағдай жасау.
Күтілетін нәтиже Автор өмірі және шығармаларының сарынымен танысады.

7 модульдің қолданылуы «АКТ», «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер», «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау», «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету», «Оқытуды басқару және көшбасшылық».

Қолданылатын әдіс-тәсілдер Миға шабуыл, Ой қозғау, Жигсо, Автор өміріне саяхат, Сәйкестендіру
Қолданылатын ресурстар Слайд, түрлі түсті қима қағаздар, интербелсенді тақта, бағалау парағы
Ұйымдастыру кезеңі
(2мин) Оқушылардың түрлі түсті қағаздардың көмегімен топқа бөлемін.
Оқушылардың назарын сабаққа аударамын. Керекті құрал жабдықтарын әзірлетемін.
Сабаққа керекті құралдарын әзірлеп, дайындайды. 4 оқушыдан 2 топқа бөлінеді.
Сабақ кезеңдері Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті
Білім

Қызығушылықта-рын ояту (8мин) «Миға шабуыл» әдісін пайдалану.
І топ:
1. М.Мағауин қай жылы, қайда дүниеге келді?
2. 1984-1986 жылдар аралығында қандай қызметте болды?
3. Басқарма қанша бала әкелді?
4. Ахаң деген кім?
5. Ағайынды балалардың есімдерін ата?
6. Ахаң кімді өзіне бала етіп таңдап алды?
7. Оның атын кім деп өзгертті?
8. Сендердің ойларыңша үзінді неге «Бір атаның балалары» деп аталды?
ІІ топ
1. М.Мағауинның ата-анасы қандай қызметте болған?
2. 1984 жылы автордың өмірінде болған айтулы оқиға
3. Ахаң кімді нағыз жетім дейді?
4. Балаларды бөліп алған соң кім той жасайды?
5. Зекеннің қанша асығы бар еді?
6. Ауыл балалары Зекенді қалай қабылдады?
7. Зекеннің ағаларының атын ата.
8. Үзіндіде қазақ халқының қандай қасиеттері байқалды? Оқушылар сол сұрақтарға жауап береді.
Түсіну
(2мин) «Ой қозғау» әдісі. Осы әдіс бойынша жаңа тақырыпты ашу.
(суретін пайдалану) Оқушыларға автор туралы сұрақтар қою.
1. Маңғыстау облысында дүниеге келген халық жазушысы, 2015 жылы дүниеден өткен тұлға....
2. 2002 жылдан бастап ҚР-ның Парламент Сенатының депутаты... Оқушылар сұраққа жауап беру арқылы жаңа сабақты ашады.

Қолдану
(9мин) «Жигсо» әдісі Оқушылар мәтінмен жеке танысып, дәптерге қысқаша конспект жазуды тапсырамын Оқушылар жеке, жұп, топ болып мәтінмен танысады. Дәптермен жұмыс жасайды.



Талдау
(15мин) Автор өміріне саяхат Оқушыларға оқулықтан тыс ресурстар таратамын.
Оқушылар берілген тапсырманы топ болып талқылайды.

Жинақтау
(4мин) Сәйкестіндіру
Сәйкестендіру
1965 жыл «Бір шөкім бұлт»
Романы «Үркер»
Аудармалары «Үрей»
Повестер жинағы «Шыңырау»
Әңгімелері «Алтын шуақ»
1962 жыл «Ақ қайың»


Топ болып сәйкестендіру кестесін толтырады

Бағалау
(3мин) Критерийлері:
1. Миға шабуыл бойынша;
2. Ой қозғау;
3. Жигсо;
4. Автор өміріне саяхат;
5. Сәйкестендіру бойынша. Оқушыларды мадақтау арқылы және ынталандыра отырып бағалаймын. Олардың топқа берген бағаларын тыңдаймын. Жалпы бағасын шығарамын. Топ басшылары бағалайды.

Рефлексия
«Екі жұлдыз, бір тілек»
(1мин)
Стикерлерді толтыру Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну Ұсынылған стикерді толтыру
Үйге тапсырма
(1мин) Ә.Кекілбай оқу, түсінік айту. Жазушы отбасы туралы мәлімет жинау Оқушылар берілген тапсырманы күнделіктеріне түсіреді

Похожие публикации:

08 февраль 2017 ашық сабақ
08 февраль 2017 ашық сабақ
08 февраль 2017 ашық сабақ
08 февраль 2017 Ашық сабақ
08 февраль 2017 АШЫҚ САБАҚ